- ulotki, broszury, roll-upy, banery, plakaty
- książeczki edukacyjne np. "Tylko ptaki w powietrzu",
komiksy: „Dymski kontra dymony”, „Komisarz Dymski. Misja bohaterów” lub autorskie publikacje na zlecenie w formie książek, bajek, komiksów, książeczek z zadaniami - autorskie gry edukacyjne np. "Dymonek", "Bez strachu po dachu"
- posty, stories, pogadanki live na portalach społecznościowych
- webinarium, pogadanki z mieszkańcami online
- warsztaty z elementami teatru dla najmłodszych
- prelekcje w szkołach lub online
- stoisko edukacyjne, stoisko warsztatowe na eventach plenerowych
- filmy edukacyjne
- festiwal ekologiczny online
- tablice edukacyjne, ścieżki edukacyjne
PRZYKŁADY WSPÓŁPRACY
"MISJA-EMISJA"
(2013-2015) Ogólnopolska kampania Abrys na rzecz likwidacji niskiej emisji sfinansowana ze środków NFOŚiGW. Została zrealizowana za pośrednictwem gmin, przedsiębiorstw ciepłowniczych oraz grup edukatorów.
ZAKRES DZIAŁAŃ: koncepcja kampanii, materiały informacyjno-edukacyjne (zaproszenia, newslettery, biuletyny, komiks "Dymski kontra dymony"), strona www projektu, konferencja prasowa, dla samorządów, konkursy "Gmina z misją" oraz "Lekcja o niskiej emisji", seria spotów wideo, gra miejska, dni otwarte w ciepłowniach i inne.
(2019) - przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy działania edukacyjno-ekologiczne dla miasta Pruszków. ZAKRES DZIAŁAŃ: opracowanie merytoryczne, graficzne, wydruk i dostawę książeczki edukacyjnej z zadaniami dla dzieci o tematyce segregacji odpadów i niskiej emisji z fabułą nawiązującą do bajki o żbiku Pruszku, zorganizowanie ekostoiska wraz z obsługą animatorów podczas imprez "Pożegnanie lata" oraz "Piknik ekologiczny", zorganizowanie gry miejskiej poświęconej niskiej emisji, sprzedaż ekogadżetów, wykonanie puzzli i magnesów nawiązujące do bajki o żbiku Pruszku, organizacja konkursu plastycznego i przygotowanie animacji na stronę internetową.
"Mądrze ogrzewaMY w Świdnicy"
(2017) - kampania dla UM w Świdnicy na rzecz czystego powietrza.
ZAKRES DZIAŁAŃ: logotyp i szata graficzna kampaniii, materiały informacyjno-edukacyjne (w tym komiks "Strażnicy Świdnicy"), artykuły prasowe, spoty radiowe i filmowe, spektakle, prelekcje w szkołach i przedszkolach, konferencje dla nauczycieli, szkolenie dla Straży Miejskiej, gra miejska, stoisko edukacyjne podczas imprezy plenerowej, ekogadżety.