NAJLEPSZE KONFERENCJE NA TEMAT OCHRONY ŚRODOWISKA

Zapraszamy do współpracy i udziału w nadchodzących konferencjach 🙂

KONFERENCJE HYBRYDOWE
Nasze wydarzenia od 2023 roku odbywają się również w wersjach hybrydowych – jednocześnie stacjonarnie oraz online.
Posiadamy niezbędne zaplecze techniczne oraz doświadczony zespół do realizacji wydarzeń hybrydowych.
CO NAS WYRÓŻNIA
Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego projektu:
Nasze atuty to:
- baza współpracujących naukowców, ekspertów
- baza hoteli zapewniających najlepsze standardy konferencji i pobytu
- baza uczestników zainteresowanych tematami (przedstawicieli samorządów i firm)
- kompleksowa realizacja wydarzeń od pomysłu do podsumowania
- wysoki stopień profesjonalizmu dzięki wieloletniemu doświadczeniu (niemal 30 lat)
- doskonała znajomość zagadnień z dziedziny ochrony środowiska (w szczególności gospodarki odpadami, wodno-ściekowej i czystego powietrza)
- indywidualne podejście do klienta
- atrakcyjne warunki współpracy
WYDARZENIA NA ZAMÓWIENIE
Organizujemy:
- szkolenia i warsztaty dla pracowników naszych klientów podnoszące ich kwalifikacje w dziedzinie prawa ochrony środowiska, gospodarki odpadami, recyklingu, postępowania z odpadami niebezpiecznymi, gospodarki wodno-ściekowej, energii odnawialnej, edukacji ekologicznej,
- konferencje i szkolenia dla wybranych grup odbiorców naszych klientów, prezentujące nowe produkty lub usługi firmy zamawiającej szkolenie,
- szkolenia, fora, seminaria podczas imprez targowych,
- krajowe oraz zagraniczne wyjazdy studyjne, prezentujące Państwu najnowocześniejsze technologie know-how oraz obiekty technologiczne,
- wyjazdy na zagraniczne targi branżowe (IFAT, Pollutec, Terratec, Enertec, EXPO).
Zapewniamy:
- program merytoryczny dopasowany do oczekiwań klienta,
- szeroką bazę prelegentów, ekspertów,
- profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia,
- materiały szkoleniowe,
- przygotowanie relacji ze szkolenia wraz z fotorelacją,
- doradztwo w dobraniu grupy docelowej uczestników,
- dobranie optymalnego terminu i miejsca szkolenia.
KORZYŚCI DLA PARTNERÓW


POZNAJ NASZ ZESPÓŁ

PIOTR MATUSZEWSKI
dyrektor Działu Konferencji
Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Specjalizacje Stosunki Międzynarodowe i Samorząd ukończył na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa. Od początku kariery zawodowej związany z firmą Abrys Sp. z o.o. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji oraz prowadzeniu szkoleń, konferencji i kongresów w branży ochrony środowiska i elektromobilności. Zorganizował ponad 20 studyjnych wyjazdów zagranicznych dla branży gospodarki odpadami i wod-kan. Koordynator trzech edycji Eko Media Forum – największej w Polsce imprezy wystawowo-wydawniczo-eventowej, promującej edukację ekologiczną. Autor kilkudziesięciu artykułów do pism branżowych. Współzałożyciel Forum Elektromobilności, wiceprezes Fundacji Forum Elektromobilności. Członek rad programowych wielu konferencji branżowych oraz Międzynarodowego Kongresu Ochrony Środowiska ENVICON. Uhonorowany przez Ministra Środowiska odznaką honorową „Za Zasługi dla Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej”. Eventy to jego żywioł. Pasjonat czytania książek, fotografii, podróży w miejsca nietypowe, elektromobilności i wojskowości. Tata dwóch synów. Oszczędza energię, segreguje odpady i szanuje każde życie, gdyż uważa, że fajniejsza planeta już się nam nie trafi.

PAULINA WOLNA
kierownik Działu Konferencji
project manager
Absolwentka kierunku ochrona środowiska na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W firmie Abrys pracuje prawie 10 lat, podczas których zorganizowała wiele konferencji związanych z gospodarką wodno-ściekową oraz gospodarką odpadami. Pełniła funkcję Sekretarza generalnego Międzynarodowego Kongresu Ochrony Środowiska ENVICON. W pracy ceni sobie dokładność i profesjonalizm, chętnie pomaga innym. Umiejętności organizacyjne wykorzystuje również w domu, aby zapanować nad synkiem Leonem i adoptowanym kundelkiem Ulkiem. W wolnych chwilach lubi czytać książki i grać na ukulele.

MICHAŁ DEPTA
project manager
Absolwent studiów licencjackich na kierunku Turystyka i Rekreacja ze specjalizacją hotelarstwo i turystyka zdrowotna na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie kontynuuje naukę na studiach magisterskich z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym. W pracy ceni sobie możliwość rozwoju, kreatywność oraz dobrze zorganizowane środowisko. Po godzinach oddaje się swoim pasjom. Największą z nich jest szydełkowanie – szczególnie uwielbia tworzyć bukiety kwiatowe oraz różnego rodzaju akcesoria. Wolny czas lubi spędzać także przy grach komputerowych i konsolowych, traktując je jako sposób na odprężenie i chwilę rozrywki. Jest miłośnikiem roślin pnących, które licznie zdobią jego mieszkanie. Kiedy tylko ma okazję, wychodzi na świeże powietrze – najchętniej na rolki.

WERONIKA GAWLAK
junior project manager
Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Zarządzanie Projektami, aktualnie planuje kontynuować edukację na studiach magisterskich w zakresie zarządzania. Ceni sobie dobrą organizację, zaangażowanie oraz możliwość pracy w zespole. W pracy stawia na efektywną komunikację i elastyczne podejście do realizowanych zadań.
Prywatnie pasjonatka tańca – przez 10 lat trenowała taniec nowoczesny. Miłośniczka aktywnego stylu życia, z sukcesami startowała w zawodach badmintonowych. Czas wolny najchętniej spędza w towarzystwie inspirujących ludzi, z dobrą książką lub odwiedzając schronisko, w którym była wolontariuszką. Kiwi i Rosie – dwa ulubione psiaki – są dla niej symbolem empatii i codziennej motywacji.

PATRYK MÓJTA
asystent Działu Konferencji
Z wykształcenia inżynier ekoenergetyki oraz student studiów magisterskich na tym samym kierunku na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. W pracy zawsze stawia sobie ambitne cele i każde zadanie realizuje w pełni zaangażowany, dążąc do perfekcji. Patryk to osoba pełna pasji, a jego zainteresowania obejmują sport – w szczególności piłkę nożną, siatkówkę oraz skoki narciarskie. Oprócz sportu, z przyjemnością zagłębia się w literaturę popularnonaukową, filmy, a także aktywnie spędza czas na świeżym powietrzu. Uwielbia stand-up oraz kabaret, co wprowadza do jego życia sporą dawkę humoru i pozytywnej energii. Poza pracą Patryk z zaangażowaniem poświęca czas swojej rodzinie, zwłaszcza 10-letniej siostrze Magdzie, z którą dzieli wiele cennych wspólnych chwil.

MARIA WICENTA
asystentka Działu Konferencji
Studentka psychologii na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Ceni sobie dobrą organizację, współpracę w zespole oraz budowanie wartościowych relacji międzyludzkich. Wierzy, że kluczem do skutecznej komunikacji są jasne i zrozumiałe przekazy, które pomagają unikać nieporozumień i budują wzajemne zaufanie.
W wolnych chwilach aktywnie uprawia sport – najchętniej gra w siatkówkę i koszykówkę, które uczą ją dyscypliny, współpracy i szybkiego podejmowania decyzji. Gra również na gitarze, a kontakt z naturą traktuje jako sposób na zachowanie wewnętrznego spokoju i równowagi. Choć ceni ciszę i chwilę dla siebie, to kontakt z ludźmi i wspólne doświadczenia są dla niej nieocenionym źródłem energii i motywacji.

TOMASZ BASZYŃSKI
asystent Działu Konferencji
Absolwent Zarządzania ze specjalnością Zarządzanie Projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Stawia na ciągły rozwój, zdobywanie nowych umiejętności i pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań. Systematyczność i otwartość na wiedzę sprawiają, że z zaangażowaniem realizuje powierzone projekty.
Poza pracą pasjonuje się sportem – szczególnie piłką nożną i Formułą 1 – oraz motoryzacją i nowymi technologiami. Wolny czas spędza aktywnie, regularnie biegając i jeżdżąc na rowerze, traktując ruch jako sposób na reset i regenerację. Jest także miłośnikiem kina, zwłaszcza twórczości Quentina Tarantino, którą ceni za oryginalność i nieszablonowe spojrzenie.






