NAJLEPSZE KONFERENCJE NA TEMAT OCHRONY ŚRODOWISKA

Jesteśmy organizatorem międzynarodowych, ogólnopolskich i regionalnych konferencji dotyczących ochrony środowiska i gospodarki komunalnej (odpadowej, wodno-ściekowej) i dziedzin pokrewnych. W naszym portfolio jest także prestiżowy Kongres Ochrony Środowiska ENVICON, organizowany przez nas od 29 lat.
Ponadto organizujemy także wydarzenia na zamówienie takie jak wyjazdy zagraniczne, szkolenia w zakresie ochrony środowiska, wyjazdy studyjne i inne. W trakcie niemal trzech dekad działalności, zorganizowaliśmy ponad  600 wydarzeń dla tysięcy uczestników.
Przygotowywane przez nas wydarzenia są wysoko oceniane pod względem organizacyjnym i merytorycznym. Są także miejscem, w którym spotykają się reprezentanci branży, przedstawiamy najświeższą wiedzę i najnowsze trendy, a przestrzeń i spotkania przy konferencjach to doskonała okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych.
Zapraszamy do współpracy i udziału w nadchodzących konferencjach 🙂
 

Sprawdź najbliższe konferencje stacjonarne:

KONFERENCJE HYBRYDOWE

Nasze wydarzenia od 2023 roku odbywają się również w wersjach hybrydowych – jednocześnie stacjonarnie oraz online.
Posiadamy niezbędne zaplecze techniczne oraz doświadczony zespół do realizacji wydarzeń hybrydowych.
0
KONFERENCJI
0
UCZESTNIKÓW
0
UCZESTNIKÓW ONLINE

CO NAS WYRÓŻNIA

Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego projektu:
Nasze atuty to:

  • baza współpracujących naukowców, ekspertów
  • baza hoteli zapewniających najlepsze standardy konferencji i pobytu
  • baza uczestników zainteresowanych tematami (przedstawicieli samorządów i firm)
  • kompleksowa realizacja wydarzeń od pomysłu do podsumowania
  • wysoki stopień profesjonalizmu dzięki wieloletniemu doświadczeniu (niemal 30 lat)
  • doskonała znajomość zagadnień z dziedziny ochrony środowiska (w szczególności gospodarki odpadami, wodno-ściekowej i czystego powietrza)
  • indywidualne podejście do klienta
  • atrakcyjne warunki współpracy

 

WYDARZENIA NA ZAMÓWIENIE

Organizujemy:

  • szkolenia i warsztaty dla pracowników naszych klientów podnoszące ich kwalifikacje w dziedzinie prawa ochrony środowiska, gospodarki odpadami, recyklingu, postępowania z odpadami niebezpiecznymi, gospodarki wodno-ściekowej, energii odnawialnej, edukacji ekologicznej,
  • konferencje i szkolenia dla wybranych grup odbiorców naszych klientów, prezentujące nowe produkty lub usługi firmy zamawiającej szkolenie,
  • szkolenia, fora, seminaria podczas imprez targowych,
  • krajowe oraz zagraniczne wyjazdy studyjne, prezentujące Państwu najnowocześniejsze technologie know-how oraz obiekty technologiczne,
  • wyjazdy na zagraniczne targi branżowe (IFAT, Pollutec, Terratec, Enertec, EXPO).

 

Zapewniamy:

  • program merytoryczny dopasowany do oczekiwań klienta,
  • szeroką bazę prelegentów, ekspertów,
  • profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia,
  • materiały szkoleniowe,
  • przygotowanie relacji ze szkolenia wraz z fotorelacją,
  • doradztwo w dobraniu grupy docelowej uczestników,
  • dobranie optymalnego terminu i miejsca szkolenia.

KORZYŚCI DLA PARTNERÓW

POZNAJ NASZ ZESPÓŁ

PIOTR MATUSZEWSKI

dyrektor Działu Konferencji

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Specjalizacje Stosunki Międzynarodowe i Samorząd ukończył na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa. Od początku kariery zawodowej związany z firmą Abrys Sp. z o.o. Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji oraz prowadzeniu szkoleń, konferencji i kongresów w branży ochrony środowiska i elektromobilności. Zorganizował ponad 20 studyjnych wyjazdów zagranicznych dla branży gospodarki odpadami i wod-kan. Koordynator trzech edycji Eko Media Forum – największej w Polsce imprezy wystawowo-wydawniczo-eventowej, promującej edukację ekologiczną. Autor kilkudziesięciu artykułów do pism branżowych. Współzałożyciel Forum Elektromobilności, wiceprezes Fundacji Forum Elektromobilności. Członek rad programowych wielu konferencji branżowych oraz Międzynarodowego Kongresu Ochrony Środowiska ENVICON. Uhonorowany przez Ministra Środowiska odznaką honorową „Za Zasługi dla Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej”. Eventy to jego żywioł. Pasjonat czytania książek, fotografii, podróży w miejsca nietypowe, elektromobilności i wojskowości. Tata dwóch synów. Oszczędza energię, segreguje odpady i szanuje każde życie, gdyż uważa, że fajniejsza planeta już się nam nie trafi.

 

tel. +48 604 417 157

[email protected]

dodaj mnie do sieci kontaktów:

MICHAŁ DEPTA

project manager

Absolwent studiów licencjackich na kierunku Turystyka i Rekreacja ze specjalizacją hotelarstwo i turystyka zdrowotna na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie kontynuuje naukę na studiach magisterskich z Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym. W pracy ceni sobie możliwość rozwoju, kreatywność oraz dobrze zorganizowane środowisko. Po godzinach oddaje się swoim pasjom. Największą z nich jest szydełkowanie – szczególnie uwielbia tworzyć bukiety kwiatowe oraz różnego rodzaju akcesoria. Wolny czas lubi spędzać także przy grach komputerowych i konsolowych, traktując je jako sposób na odprężenie i chwilę rozrywki. Jest miłośnikiem roślin pnących, które licznie zdobią jego mieszkanie. Kiedy tylko ma okazję, wychodzi na świeże powietrze – najchętniej na rolki.

 

tel. +48 784 036 987

 [email protected]

dodaj mnie do sieci kontaktów

MARIA WICENTA

junior project manager

 

Studentka psychologii na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Ceni sobie dobrą organizację, współpracę w zespole oraz budowanie wartościowych relacji międzyludzkich. Wierzy, że kluczem do skutecznej komunikacji są jasne i zrozumiałe przekazy, które pomagają unikać nieporozumień i budują wzajemne zaufanie.

W wolnych chwilach aktywnie uprawia sport – najchętniej gra w siatkówkę i koszykówkę, które uczą ją dyscypliny, współpracy i szybkiego podejmowania decyzji. Gra również na gitarze, a kontakt z naturą traktuje jako sposób na zachowanie wewnętrznego spokoju i równowagi. Choć ceni ciszę i chwilę dla siebie, to kontakt z ludźmi i wspólne doświadczenia są dla niej nieocenionym źródłem energii i motywacji.

 

tel. +48 608  376 797

[email protected]

dodaj mnie do sieci kontaktów:

PATRYK MÓJTA

asystent ds. sprzedaży

Z wykształcenia inżynier ekoenergetyki oraz student studiów magisterskich na tym samym kierunku na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu. W pracy zawsze stawia sobie ambitne cele i każde zadanie realizuje w pełni zaangażowany, dążąc do perfekcji. Patryk to osoba pełna pasji, a jego zainteresowania obejmują sport – w szczególności piłkę nożną, siatkówkę oraz skoki narciarskie. Oprócz sportu, z przyjemnością zagłębia się w literaturę popularnonaukową, filmy, a także aktywnie spędza czas na świeżym powietrzu. Uwielbia stand-up oraz kabaret, co wprowadza do jego życia sporą dawkę humoru i pozytywnej energii. Poza pracą Patryk z zaangażowaniem poświęca czas swojej rodzinie, zwłaszcza 10-letniej siostrze Magdzie, z którą dzieli wiele cennych wspólnych chwil.

 

tel. +48 728 973 198

[email protected] 

dodaj mnie do sieci kontaktów:

TOMASZ BASZYŃSKI

asystent Działu Konferencji

 

 

Absolwent Zarządzania ze specjalnością Zarządzanie Projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Stawia na ciągły rozwój, zdobywanie nowych umiejętności i pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań. Systematyczność i otwartość na wiedzę sprawiają, że z zaangażowaniem realizuje powierzone projekty.

Poza pracą pasjonuje się sportem – szczególnie piłką nożną i Formułą 1 – oraz motoryzacją i nowymi technologiami. Wolny czas spędza aktywnie, regularnie biegając i jeżdżąc na rowerze, traktując ruch jako sposób na reset i regenerację. Jest także miłośnikiem kina, zwłaszcza twórczości Quentina Tarantino, którą ceni za oryginalność i nieszablonowe spojrzenie.

 

 

 

tel. +48 784 036 988

[email protected]

dodaj mnie do sieci kontaktów:

ODWIEDŹ NAS